Zaključen projekt: Montaža in vzpostavitev sistema elektronskih omaric za ključe
Naročniku smo v oktobru namestili dva ključarja – elektronski omarici za upravljanje s ključi; enega na sedežu podjetja, drugega pa na servisnem objektu, ki je med drugim tudi enota za vzdrževanje službenih vozil.
Pri naročniku se je pojavljala problematika, ker so imela dekleta v administraciji, kjer skrbijo za ključe, izzive, ker se ključi niso vračali in nikjer ni bilo podatka, kdo jih je nazadnje vzel in kdaj.
Zato smo prvo omarico z 48 pozicijami namestili na sedež podjetja in tam se danes shranjujejo ključi vseh pisarn oziroma prostorov.
Na servisni lokaciji so imeli podobne težave s ključi službenih vozil. Tam smo namestili ključarja z 108 pozicijami. Zdaj imajo boljši pregled nad službenimi vozili in pa za njih zelo pomemben podatek, da lahko v sistemu določijo, da morajo zaposleni ob vrnitvi avtomobilskega ključa vnesti še podatke kot so: stanje goriva, kilometrina, morebitne poškodbe na vozilu, itd.
Ker so vedeli, da bodo sčasoma potrebovali več aktivnih pozicij za ključe, smo omarico prilagodili oz. povečali in rezervirali pozicije, ki zaenkrat še niso v uporabi.
V prihodnosti si želijo povezati njihove obstoječe sisteme in stremijo k temu, da bodo digitalizirali tiste, ki jih lahko.