Aplikacija Joynid – presenetite svoje kupce, ko to najmanj pričakujejo!

29/08/2019 | 13:40
Aplikacija Joynid – presenetite svoje kupce, ko to najmanj pričakujejo!

Aplikacija Joynid spodbudi vaše poslovanje in pripomore k ohranjanju stikov in večji vključenosti vaših kupcev.

Kot strokovnjaki na področju programov zvestobe poskrbimo, da podjetja, ki nam zaupajo, bolje spoznajo in razumejo svoje kupce, zmanjšajo stroške klasičnega oglaševanja in hkrati povečajo prepoznavnost in prodajo.

  • Spletna aplikacija primerna za takojšnjo uporabo, brez stroškov razvoja vašega podjetja.
  • Baza podatkov vaših strank na enem mestu.
  • Priprava prodajnih strategij in aktivnosti ter marketinških kampanj (kreiranje kampanj, avtomatizirano pošiljanje sistemskih SMS-ov, mailingov, kuponov, nagradnih iger, informacij,…).
  • Spremljanje navad in zadovoljstva vaših kupcev ter izvajanje poslovnih analiz.

Izbira med različnimi programi in karticami:

  • bonitetna kartica (zbiranje točk)
  • predplačniška kartica (nalaganje in zbiranje dobroimetja)
  • kartica popustov (takojšnji obračun popusta),
  • darilna kartica

 

Vas zanimajo podatki:

  • Kdo so vaši key account kupci  in koliko jih sploh imate?
  • Kako pogosto nakupujejo pri vas?
  • Katere blagovne znamke najrajši kupujejo?
  • Vam je pomembno, da se kupci vračajo k vam in ne h konkurenci? Kaj naredite za to?
  • Kako trenutno poskrbite, da se vaši kupci vrnejo k vam?
  • Kako obdelujete podatke o vaših kupcih in njihovih navadah?
  • Kakšna je učinkovitost vaših kartic, kampanj, programa zvestobe?
  • Kdo so vaši najbolj učinkoviti prodajalci?
  • Želite spremljati rezultate poslovanja na mobilni aplikaciji v realnem času?
  • Na podlagi katerih podatkov danes pripravljate kampanje?

Joynid aplikacija vam omogoča:

  • Like 2 Like akcije: primerjava prodaje po artiklih v časovnih obdobjih, npr. pred in med akcijo.
  • Primerjava prodaje s karticami / brez kartic v časovnem obdobju.
  • Primerjava razdeljenih kuponov, uspešnosti kampanj, porasta št. uporabnikov kartic, …
  • Pregled nad učinkovitostjo sistema: po prodaji (zneski) ali najbolj prodajanih artiklih, prodajalcih, poslovnih enotah, …
  • Porast prodaje izdelka zaradi akcije?
  • Kaj so kupci največkrat kupili poleg izdelka v akciji?
  • Pregled produktivnosti prodajalca.
  • Katere kampanje prinesejo najboljše prodajne rezultate, največ novih strank?
  • Kakšen % prodaje naredijo vaše redne stranke?
  • Kako uspešni ste pri pridobivanju novih strank?
  • Koliko nakupov je opravljenih s karticami in koliko brez?
  • Kakšen je znesek računov pri nakupih s karticami ali brez?

Program zvestobe Joynid je možno povezati z različnimi blagajniškimi sistemi.  Vmesnik med blagajno in računalnikom omogoča beleženje in unovčevanje zbranih bonitet in nagrad, neposredno na prodajnem mestu.

Za več informacij smo vam na voljo na info@idshop.si ali 01 500 40 50.